Naober logo
Geef nu het jubileumnummer voor € 4,50 cadeau.
Klik hier!

Naober als relatiegeschenk

Voor klanten, zakelijke relaties en personeel

0

Klanten
Waardeer de aankoop van uw klanten met een aardigheidje en geef ze een los nummer van Naober Magazine cadeau. Extra leuk met speciale momenten als Moeder- en Vaderdag, met Sinterklaas of Kerst, voor de zomervakantie of bij een speciale gelegenheid als de opening van uw (ver)nieuw(d)e zaak.
Een los nummer op de leestafel of in de wachtruimte kan natuurlijk ook.

Doen uw klanten een speciale of grote aankoop? Waardeer dit met een cadeau-abonnement Naober magazine. Nóg leuker en persoonlijker dan die standaard fles wijn of bos bloemen.
U kunt kiezen uit een half of een heel jaar, en alle abonnementen lopen automatisch af.
Iedere keer als Naober bij uw klant in de bus valt, denken ze weer even aan u. Een perfecte manier van 'nazorg'.
Diverse bedrijven als makelaars, a​​​utobedrijven, keuken- en badkamercentra en meubelzaken gingen u al voor.

U kunt Naober magazine scherp inkopen (wij hanteren staffelkortingen). Informeer eens naar de mogelijkheden!


Personeel
Bedank uw personeel voor hun tomeloze inzet en loyaliteit. U oogst daarmee ongetwijfeld veel waardering. Geef hem persoonlijk aan uw personeel of leg een exemplaar van Naober op de leestafel.
Voor zowel losse nummers als cadeau-abonnementen hanteren wij aantrekkelijke staffelkortingen. Vraag ons eens wat er mogelijk is.


Relaties
Uw zakelijke relaties geeft u een blijk van waardering met Naober Magazine. Een verrassend cadeau, want Naober is écht van hier, herkenbaar en draagt de trots van Oost-Nederland uit in al haar facetten.

U kunt Naober magazine scherp inkopen (wij hanteren staffelkortingen). Informeer eens naar de mogelijkheden!

Waardebon
U kunt ook gebruik maken van onze waardebon. De Naober waardebon verstrekken wij vrijblijvend en geeft uw relatie recht op een GRATIS proefnummer en/of € 10 korting op een jaarabonnement.
Voor een meerprijs maken wij de Naober waardebon zelfs op in uw eigen “look and feel”.

Plaats een reactie

0 Reacties